Ayy ben de iki gündür bu çocuk niye durmuyo diyorum tamam normalde de durmuyordu ama bu sefer daha fena uyutuyorum zorla uyuyor diyelim uykusunu alıyor yine kalkıyor yine ağlıyor ayy delirdim valla zaten zor beslenen bebekti bu aralar yine içmiyor sütünü bide şişkinlik var gibi az içiyor doyuyor hemen uyku arasında bile iciremedim bir gün düzelecek mi ya beslenmemiz😔