4.ay atağı en soruydu dediler hep uyku sorunu çok yaşadij orda biraz da mızmızdı. Ama bu 5.ay atağı neymiş yarabbim. Ne yerde ne gökte ne kucakta ne oyun alanında duruyo. sürekli ağlama sürekli mızmız. Bide şimdi söylenmeyi öğrendi sürekli ıh ıhh akşama kadar söyleniyor 🤦 sabır çekiyorum resmen. İştah desen yok. Mama yedirmeye başlıyorum 2dk sonra dönüp başka yere gitmeye çalışıyor. Dikkat sıfır bu ara bunlar normal mi