Hbbknk Mervil hiç bir öğünü tek mama vermedim illaki emzirdim sonra mama verdim bi atak dönemi emmede sorun yaşadım o zamanda yatarak emzirdim kısa sürede geçti sütte azalma vardı o zamanda ek takviyelerle sütü belli bi seviyede tutmaya çalışıyorum sorun olmuyo
tarcinlisahlep Oglumunannesiyim topuğunu hafif sık uyandır emain mutlaka uyuduğu için emmiyordur sarılık o yüzden düşmemiştir. Sürekli emzir saate bakma
Bao yamanikoo8 durmadan emzirmeniz gerek. Ve çok iyi beslenmeniz. Sizin iyi beslenmeniz, sütünüzün kalitesini artıracak ve bebeğinizi iyileştirecek. Hiç korkmayın. Düzenli ve sağlıklı beslenin, bebişi de durmadan emzirin.
laliko35 yamanikoo8 bizim de 16 ydi. dr saat başı emzir 4 saatte bir 2 ölçek mama yedir günde 4 kere demişti naptiysam düşüremedim yattik hastane de bir gece
fermaninannesi yamanikoo8 bol bol emzir her saat başı bacım bide yanına sarı tülbent koy biz öyle yaparız. Hastanede sarılık yüksek çıktı yanımda tülbenti vardı koydum yanına ertesi gün düşmüştü sarılığı 😊
Goxun yamanikoo8 genelde doktorlar sarılık diyerek korkutuyorlar sakın biberona gln başlatmayın panik yapıp çünkü memenizi bir daha almayabilir.olabildiğince kendi sütünüzle besleyin ama 1aylık olana kdr telaş yapmamanızı öneririm.genelde yeni anne adayları panik yapıp biberona başlatıyolar yazık oluyo:(