Dila97 koku enfeksiyon belirtisi olabilir kotu koku olmamasi gerekir muayene olun
Taze1_annee tam oturabilmem 1 buçuk ayımı aldı 2 aya kadar da pansuman yaptım
arsbusra dikisleriniz cokmuydu
Taze1_annee hayır 2 3 taneydi ama bünyemle alakalı sanırım
Taze1_annee 15_20güne bişey kalmamıştı