Dila97 Taze1_annee Minik_serce Ruveydaa98 kesi dikisi ne oluyo acaba benimm cok yirtilmam oldu buna mi deniliyo kesi dikisi o yuzden mi gec iyilesiyo
Taze1_annee Dila97 canim bebegin rahat çıkarmak için kendileri kesiyor biraz senini de kesmiş olabilirler sormadın mi
Dila97 Betulllll27 bsey kullandinizmi dikislerinize bana batigon onermislerdi siz bsey surdunuzmu bide kasiklarinizda bacak aransda agri varmiydi
fermaninannesi Taze1_annee vardı doktor kesti oğlumun kafası çok büyüktü vakumla çektiler doktor da kesmek zorunda kaldı
Dila97 Taze1_annee canimm benim yirtilmam cok oldu enfeksiyonum oldgu icin dikisler tutmadi acildi tekrar diktiler bu dikise kesi dikisi dendigini bilmiyodum .
sehriyeseyda 15 günüm hala dikişlerim düşmeye de oturup kalkarken çok ağrıyor iki tane dikiş mi germişim batıyor. Dün gece birkaç defa kaşındı inşallah iyileşir dur yoğun koku falan yok