UraSsmom seheriko Ben yeni doğum yaptığın sıralar baya fit göbüşsüz görmüştüm seni sanki 🤔 Bende daha doğurmadan dertliyim göbek olduğu gibi kalıyo bende. 🙄
Mlke301020 seheriko tam olarak nerden ölçüyorsunuz? Bende diyetteyim emziriyorumda kilo:68,7 şu an 78,3 lerden geldim buralara hedefe çok var ama durmak yok 😄💪🏻
seheriko Noname21 bence başla bir an önce yoksa göbek zor gider. Benim kilom iyi ama göbekten vermiyorum hiç o yüzden spora başladım
Mom544154 seheriko yamuna korseler iyimiş baya öyle diyorlar ama baya pahalanmış onlarda 250 yzıyordu en son
Marjinal_Anne2 seheriko göbekten vermek için ne yapıyorsunuz ya😢 beniöde göbek var ortada ufak 🤦🏼♀️🤦🏼♀️😃 gitmiyor bir türlü
seheriko Mom544154 aldım ben 2.el 100 tl ye ilk zaten hep doğum kilolarını onla verdim ama sonra bıraktım takmayı tekrar başlıcam
Mom544154 Noname21 haklısın valla ben yemeyerek erittim göbeğimi. Sağlıklı beslendim abur cubur yemedim. Meyve bile tüketmiyordum şekerli diye. Göbek falan kalmıyor
seheriko UraSsmom şöyle.bir göbüş var 🤣 Tabi böyle olduğuna bakma pantolon sıkıyor diye daha küçük görünüyo
Noname21 Mom544154 seninki bir nevi karatay diyeti. Ben 2 ay yapmıştım aşırı incelmistim hamilelik dogum derken o hırsı kendimde tekrar bulamıyorum. Yoksa şekerli şeyleri meyve dahil kesince gobek gidiyor
Zuhallkahraman seheriko 14 ekim perşembe sahanda 2 yumurta büyük bir parça helva yetmezmiş gibi tahin pekmez 1 ekmeğe kadar banıp yenildi. Kilo:53
seheriko Zuhallkahraman çııık postumdaaaaaaaaaaaaaaaaaaan 🤣🤣🤣🤣 Yiyip yiyip kilo almayanlardansın galiba🤣
UraSsmom seheriko Yine benimkinden az 🤭 Ah canım inşallah gider ben de doğum yapayım kendimi iyi hissettiğimde hemen başlıycam spora, sen gönder göbüşü o zamana kadar bana da moral destek olur 😂