Cekuli aile hekiminde ebe ilk meyve(muz,elma,armut) diye başladık. 10 gün sonra gittim kahvaltı yumurta sarısı yarımın çeyreği, peynir,patates haşlıyorum, salatalık rendeliyorum sonra da sebze çorbası demişti öğlen patates ve havuç küp küp doğrayıp zeytinyağıyla birlikte akşam da ne yerseniz sularından verin demişti uyumaya yakın muz ve armut karıştırıyorum böyle yaptım hergün değil tabi değişiyor. 3 gün kuralı demedi hiç bana burdan okudum ama ebemi dinliyorum. Yanlış mı yapıyorum acaba 🤦🏻♀️