Smsek13 merhaba bende daha 15-20 gündür başladım ek gıdaya aldığım malzemeler oioi nin vakumlu tabağı kasesi(kase olarak ilk mycey in extra vakumlu kasesini denedim ve oğlum çevirip çıkarabildi tavsiye etmem o yüzden) oioi silikon önlüğü, wee babynin slikon uçlu kaşıkları ve taşıma kabı , avent alıştırma suluğu, termos , yoğurt için küçük cam kavonozlar , difriz için kapaklı kaplar , gıdalar için cam saklama kabı Avent wasabi, cam rende , ufak termos çanta (bunlara ek kollu muşamba önlüklerden alıcam) Gıda olarak önceden alıp haftalık difrize koyuyorum hem ilk başlar çok az yiyor gereken kadar alıyorum hemde tek bakıyorum ve biraz huysuz bi oğlum var kolay oluyor o şekilde. Bebek patates ve havuç , tatlı patates , bal kabağı , kabak bunları önceden3 gün kuralı ile ayrı ayrı tattırdım şuan öğlen çorba olarak ne kadar yerse o kadar veriyorum çok yemiyor zaten haftaya ikindide yoğurt eklenecek onda sonraki hafta kahvaltı gelecek yumurta sarısı avokado ev yapımı labne lor felan olabilir ondan sonraki haftada akşam muhallebiler , pirinç unu veya nişasta kullanmayı düşünmüyorum tam buğday veya yulaf unuyla meyvelerle birşeyler yapmayı düşünüyorum 7. Ayındada ara öğün meyveler olacak