Pembepanterr ah canım neler yaşadım sadece Rabbime bıraktım o sorsun hakkımı. İlk gün uyutuldum kanamayla alakasız sonra ki gün bilincim açıktı uyandırdılar doktor yürütmek istiyor kalkmak istemiyordum kalkarsam kanamam olur diye en son doktorum ikna etti yavaş yavaş yürütüldüm bir hafta iki üst kata çıkıp küvezde ki oğlumu göremedim yürümek için tekerlekli sandalye şart koşuyordum kanama olacağını hissettiğim an oturmak için çok zordu yukarı çıkmak bebeğimi görmek için bir kolumda eşim bir kolumda annem yukarı çıkacaktık asansör önüne gelmeden geri döndüm kanamam olacak hissediyorum diye psikoloji kalmamıştı bende, doktor taburcu edecek beni akşam mesaj attım lütfen çıkarmayın ya kanarsam diye yavaş yavaş toparladım çok zor iki ay geçirdim Rabbimin sınavı size tavsiyem yanınızda size destek olacak bebeğinizle ilgilenecek birini bulundurun ve sadece bu süreçte ihtiyaç dışı kalkmayın bebe ne kadar karnınızda kalırsa o kadar iyi ve özel hastnye gitmeyin