Pembepanterr 30 haftaya kadar herşey normaldi 30 haftada kanama basladi durdular kanamayi. Sonra 31 haftada kanama başladı yine durdurdular. Bu sefer ciger geliştirici ognelerimi oldum. Zeynep kamil hastanesinde yatışım yapıldı 15 gun hastenede yatarken ansızın gece kanama basladi ve durduramadilar acil sezeryan oldum. 33 haftalliken. Kizim kuvozde kaldi. Istanbuldaysan hastaneyi oneririm. O hastanede previa olup orda benimle birlikte yatan hasta coktu kanamasi olmayan da çoktu. Bu arada detayli ultrasonda çıkmıştı benim previa oldugum ama kadin doğumcu önemsemedi ciddi bir olaymış aslinda. Perinatoloji takibinde ol kesinlikle ihmal etme yukari cikma olasiligi yüksek Benim cikmadi. Birde ben ne zaman uzucu olay yasasam gecesinde kanamam baslardi morelinizi bozmayın üzülmeyin.