Hipatya ben de içim günlük sütten yapıyorum. Fırını 150 derecede 10 dk ısıtıyorum, kavanozları öyle koyuyorum. 6 saatte oluyor. Mesela dün 6 saatin sonunda hala süttü, olmamıştı, fırını 150 dereceye getirdim 5 dk. Yarım saat sonra baktım taş gibi olmuş. Havalar da serinledi ya biraz zor tutuyor. Fırında yaparsanız kolay oluyor bilginiz olsun