Hipatya bende AOÇ günlük pastörize süt kullanıyorum. Kaynattıktan sonra serçe parmağınızı batırıp 8 e kadar sayın hafif ısırır bir sıcaklık olacak. 1 lt 1 yemek kaşığı yoğurtla sıcak sütü özeyip iyice karıştırarak ekleyin, kavanozlara koyduktan sonra ağzı açık bir şekilde bir gece fırında bekletin sabaha tutmuş olur sonra da dolaba 😚