Susamtanesi34 ben birde 7 aydır süt yumurta ve bir cok besin diyeti yapıyorum artık heryerim morarmaya basladı kan degerlerim normal olmasına ragmen bacaklarım falan mosmor Dr emzirmeyi bırak biran önce dedi ben de 2 yasına kadar emzirecegim dedim kızdı bana sen onun iyiliği için istiyorsun ama böyle giderse onun iyiliğini düşünecek bir annesi olmayacak yemek yemeye iyice baslayınca bırak dedi. 1 yasını gecsin eger alerjşkeri gecmezse bırakırım ama alerji leri gecerse devam 2 yasına kadar yazık bebegime alabildiği kadar alsın anne sütü