Rabiaakylmz Oğlum 9 aylık uykusu çok çok düzenliydi uzun zamandır ama son 1 haftadır hiç uyumuyor şuan saat sabahın 04.30 u hala uyanıgız diş çıkarma evresindeyiz sanırım dişi için ilaçlar aldım fayda etmiyor bide uyku ilacı denemek istiyorum öneri ltfn 🙏
Susamtanesi34 Rabiaakylmz oğlum 9 aylık oldu uyku girmez oldu gözüme şu an 16 aylık ve ayağımda sallıyorum kafayı yemek üzereyim
Duygusuz Rabiaakylmz 8 aylık bebegim dogdugundan beri 2 saat uyku uyumadım sürekli uyanıyor suan da gecenin yarısı ayagımda sallıyorum büyük oglum da emmeyi bırakana kadar hiç uyumadı o yüzden 2 yası gözden cıkardım ben ne zaman emmeyi bırakırsa o zaman iyi uyur
Minik1panda Rabiaakylmz baybat night uyku damlası var gerçekten çok etkili ve bitkisel kesin deneyin…
Arifeeee Susamtanesi34 45 dakikadır sallıyorum nasıl uyutacagimi şaşırdım 12.30dan beri uyanigim. Sinirime saçımı yoldum battaniye ısırıp çığlık attım ve hıçkıra hıçkıra ağladım. Delirmek üzereyim. 20 aylik
Susamtanesi34 Arifeeee yaa aynısını ben yapıyorum yalnız değişmişim eşimde kafayı yedim sanıyor üstüne birde kolu kırık alçıda yani delirmek üzereyim rabbim bütün annelere sabır versin
Rabiaakylmz Arifeeee inanınki bnde aynı durumdayım sabah 7 de uyanmıştı gün içinde sadece 2 defa ve sadece yarım saat kdr uyudu hala uyumuyo agrı kesici veriyorum diş ilacı veriyorum ne yaptıysam fayda etmio 🙏 rabbim hepimizin yardımcısı olsun çok zor 21 yaşındayım ama bittim resmen hayat beni öyle yordu ki çocuk dogdu dogalı 🤦♀️ yani şikayet gibi algılanmasın şükürler olsun onu bana verene olmayan herkeze versin ama herkez sinirleniyodur eminim tek ben değilimdir
Arifeeee Susamtanesi34 amin gerçekten çok zor. Tamam sabırlı bir insan değilim ama bu kadar da deli değilim. Çıldırdım artık yeni uyudu daha inşallah yarım saat sonra uyanmaz
Susamtanesi34 Arifeeee bende hiç sabırlı değilim ama ne yapalım geçecek bu günlerde, gözünüz aydın ooh uyuyun hemen 😄
Susamtanesi34 Rabiaakylmz gece uyumaz gündüz uyur o süredede 15 dkda bir kalkar o zamanda ev işi yemek bi bize mi zor bebek büyütmek anlamadım 🥲🥲🥲 delirdimmm
Qwrty Rabiaakylmz ilk defa duydum ama anason genelde fayda ediyor.ölçüsünü ona göre verirsiniz.şifa olur inşallah
Rabiaakylmz Susamtanesi34 yok şükür içiyoda mesele içme deil fayda etmio saat 2 gibi vermiştim yine verdim şimdi calpol ama boş
Susamtanesi34 Rabiaakylmz ağrı kesici olarak pedifen daha etkili deneyebilirsin birde passiflora önerdi bi arkadaşım ama emin olamadım kullanan var mı acaba
Rabiaakylmz Susamtanesi34 pedifende var evde ama calpol daha etkili canım eczaneden alırken bile yarım ölcek kullanın diolar