Kizimvebn Adababy Saat 4teb bu yana yaşadığım tüm duyguları anlatmışsınız ağzınıza sağlık aynı durumdayız fosur fosur uyuyor 3 saat geçmiş sen yat ben uyuturum diyor uykum kaçtı diyince de neyin tavrı bu diyor sabahın köründe kavga sebebi işte 😭
Adababy Kizimvebn sinirli olduğumu görünce susma taraftarı benimki😄 bebemi 5 de yatırdım bu sefer horlama sesinden uyurmadı dürte dürte bi hal oldum en son gözümü 9 bucukta açtım😄
Glittery elmalikurabiye ben kestim uyumuyor 10 dk da bir kalkiyor suan biraktim ve odadan ciktim agliyor inanilmaz sinirliyim artik canimdan bezdim ya yasamak istemiyorum o derece
Arifeeee Mehtapakgl o sıra çok farkında değildi ve emzik kullanıyordu. Emzik işime yaradı. Emziği de kendisi bıraktı mesela. Ama gündüz emmelerine düşkün. Bende sınırladım gündüzü.