SeverusSnape Arifeeee ben artık uykusuzluğa bayağı alıştım. Hatta önceden nasıl uyuyormuşum hayret ediyorum. En iyisi uyumamak.🥲
siblss Arifeeee sütten 24 aylıkken kestim ve o günden beri aralıksız uyur 🙏az kalmış sabır sabır sabır ❣️
Adababy Arifeeee az önce yatağımdan kalktım ağlaya ağlaya. Ve diş sıkmaktan dişime ağrı girdi. 12 de uyuyor 1 de uyanıyo kalkıyorum piş piş yapıyorum uyuyo 1 bucukta uyanıyo yanıma alıyorum sağ sola dönüyo uyanıyo ayağımda sallıyorum 2 de geri yatıyorum 2 bucukta uyandı. Aldım yatağa döndüm arkamı napıyosan yap dedim ama bi yandanda ağlıyorum . En sonunda salona geldim ayağımda sallıyorum bi daha bana 2. Çocuk desinler diyenlerin dilini kesicem kocamda fosur fosur uyuyo noldu diyo elinin körü oldu dedim yat zıbar yetti ya yaparken tek yapıyorum sanki. Hafta sonu vericeö baksın 2 gün yapacığm tek şey maması altını almak olucak. Baksın bakalım nasıl oluyomuş. Bide yataktan kalkerken sen yat ben bakarım diyo ulan uykum kaçılmış bi kere yatsam nolur
Mrvgkn Abartmıyorum 2 saattir geri uyutmaya çalışıyorum 22 aylık oğlumda kesintisiz uyuyacağım günleri 4 gözle bekliyorum
Arifeeee Mrvgkn bizde de durum aynı. Azı mi geliyor acaba diyorum sakin kalmaya çalışıyorum ama saatin 4 olduğunu ve sadece 1 saat uyuduğunu düşününce pek sakin kalamiyorum
Arifeeee siblss 8.ay kestim gece beslenmesini sütten de kessem mi düşünüyorum ama sanki o zaman da uyumayacak
Arifeeee elmalikurabiye gece beslenmesini 8.ayda.kestim ben. Uyuduğu geceler de var ama genel olarak çok sık uyanıyor
Glittery elmalikurabiye ben kestim uyumuyor 10 dk da bir kalkiyor suan biraktim ve odadan ciktim agliyor inanilmaz sinirliyim artik canimdan bezdim ya yasamak istemiyorum o derece
Arifeeee Adababy bu gece bende öyleyim ağladım bir ara sinirime. Sağolsun eşim geldi biraz salladı uyur dedik ama uyumadı tabi. Eee benimde uykum kaçmış eşim sallarken de uyumadım. 12.30dan beri uyanigim
Kizimvebn Adababy Saat 4teb bu yana yaşadığım tüm duyguları anlatmışsınız ağzınıza sağlık aynı durumdayız fosur fosur uyuyor 3 saat geçmiş sen yat ben uyuturum diyor uykum kaçtı diyince de neyin tavrı bu diyor sabahın köründe kavga sebebi işte 😭
Umut_merve Benim ki de ayakta sallarken uyuyor koyduğun an gön gözünü açıyor . Kendini uyandırmayı başarıyor sırt üstü yatırsam eliyle yüzüyle oynuyor , yüz üstü yatırsam kafasını oynatıp duruyor sağa sola 🥲
220520B Benimki de çok uykusz gece 11 buçukta uyudu 1 de kalktı o saatten beri uyumuyor hep ayağımda yerine yatıyorm 10 dakika sonra ağlıyor beşiğini sallıyorm yok illa ayaklarımda olucak uykuszluk tak etti ne zmana kadar böyle gidecek bilmiyorum 17 aylığız😭
Aslan-123 Bende çıldıricam artik 10 aylık yüz kere kalkiyor dayanamiyorum valla hal falan kalmiyor günduz ayri koştur gece uyku yok napicam bilmiyorum…..😩😩😩😩😩