Ben tam 14.ay bıttı öyle oldum normal dogum yapmıstım ona baglıylrum.bırde aktıf emzırdıgıme.muhtemel prolaktin hormonjn yükseltirr hala benım öyleydı.zaten adet oldum hormlnum düştü ve sütümde azaldo:)gercekten süt koruyormjs..prolaktın ve tsh baktırmam yeterli sorun olup olmadını anlamak ıcın