Ikraberra Sema2525 Ama sağdıkça yine dolar tazikli gelir. İlk ay benim de çok tazikliydi bu yüzden çok tıkanıyordu bende elektrikli pompayla sağıyordum daha çok doluyordu göğsüm. 1 ay kontrolünde dr.a söyledim pompayla sağma elinle sağ demişti ve öyle yaptım gerçekten fışkırır tarzda gelmemeye başladı eskisi gibi dolmadı göğüslerim
Caniminikisi Mom7856 ahhhh sana sarılıp ağlamak istiyorum. İşin garibi benimki biberonuda almıyo sadece uyku arkadası var emzıklı o
Mom7856 Caniminikisi Benimki Emzik filan da almıyor çünkü ısrar etmedim başta birde hemen tık sese dikkati dağlıyor en başta ablası dağıtıyor dikkatını bugun ikisine de kızdım istemeden ondan üzgünüm biraz
Cali Yademmm24 tam olarak aynısı çok okudum 2 ayda meme reddi olabiliyormuş o yüzden bu ayı sağ sağlim tamamlamak için sabrediyorum
MihrAsel Bizde 3 aylık olucaz okudukça kendimi gördüm bir kaç hündür beteriz daha önce de oldu ara ara oluyor tam bitti geçti diyorum birkaç hafta sonra gene aynı bu zamana kadar biberon vermesiö hiç hani sütümde varken mama vermek istemiyorum
Sema2525 Yademmm24 bi doktordan dinledim döner sandalyede oturup ara ara dönerek vermek ve evin içinde yürüyerek vermek çok işe yarıyormuş
iyikianneyim61 Yademmm24 ah ah ben nerdeyse 3 ay meme reddi yasadim delirmek uzereydim ozamanlar bebegim 1.5 aylikti zaten logusalik yasiyodum birde meme reddi yasayinca cok zorlu bi süreç ben sagarak veriyodum beni almadığı zamanlar yada ayakta pispislayarak emziriyodum sonradan duzelmsti smdi büyüdük 21 ayligiz😍