Yademmm24 Günde bir defa da olsa meme reddi yaşıyorum uyurken gece hiç olmadı ama gündüzleri bir kere de olsa mutlaka kıyamet kopuyor gazını çıkarıyor altı temiz göğsümün ucunu da ağzında tutuyor ana ortalık ayağı kalkıyor nedenini asla anlayamıyoruz başına gelen var mı karnı aç ama emmiyor
Mervesanne Yademmm24 günde bir değil gündüz her seferinde bunu yaşıyorum gece sabaha kadar güzel emiyor fakat gündüz sanki birşeyler oluyor ve asla kucağımda yatmak bile istemiyor memeyi ağzına asla almıyor 😐😐
Rmkbk Yademmm24 tam 9 gün yaşadım doktora götürdüm biberon vermemi istemedi mamaya geçmemi istemedi sağıp kaşıkla verdim geceleri emzirdim 9 gün kabus gibi geçti gaz sorununuz da vardı şuan çok şükür normale döndü inşallah birdaha yaşamam
Yademmm24 Cali benimkide gece asla yaşamadım böyle bi sorunu gece gazı çıkmadan bile uyuyor ama gündüzleri resmen beni ittiriyor ama emmek istiyor anlamadım
Yademmm24 Mervesanne nasıl besliyorsunuz kaç aylık ben mecbur sağıp veriyorum bu sefer açlıktan da ağlıyor çünkü
Cali Yademmm24 tam olarak aynısı çok okudum 2 ayda meme reddi olabiliyormuş o yüzden bu ayı sağ sağlim tamamlamak için sabrediyorum
Yademmm24 Ysmnklc 1 aylık daha delircek gibi oluyorum göğsümden çekince ağzını açıyor aranıyor ağlıyor veriyorum yine kıyamet kopuyor
Ysmnklc Yademmm24 aynı durumdayız canım 1 aylık benimkide gece 3 kere çok güzel emiyor ama gündüz ne oluyor anlamıyorum en az 2 kere Red yaşıyorum. Açlıktan ağlıyor bu seferde ben gazına bağlıyorum artık 🙄
Yademmm24 Ysmnklc gündüz reddettiği zaman napıyorsunuz peki ben sakinleştirmeye çalışıyorum saçlarını okşuyorum kesinlikle olmuyor mecbur süt sağıp veriyorum
Ikraberra Gazdan sebep oluyordur büyük ihtimalle. Benim kızımda 2 buçuk aylık, bazen yapıyor meme reddi,biraz dolaşıyoruz evin içinde sonrasında izin verirse biraz masaj yapıyorum gazını çıkartınca alıyor memeyi
Yademmm24 Ikraberra benim gaz çıksada almıyor zar zor uyutuyorum az da olsa uyuyor ondan sonra emiyor
Ysmnklc Yademmm24 zorlamıyorum canım artık bıraktım çünkü o zaman daha çok stres oluyordum. Gazını cıkarıyorum birazcık kucağımda sakinleştiriyorım gezdiyorum o zaman alıyor. Yine olmuyorsa yatarak emziriyorum o zaman aloyor çok seviyor onu sende deneyebilirsin çok iyi anlıyorum seni
Yademmm24 Sema2525 bunu hiç düşünmemiştim emerken bi anda kafasını çekti mi fışkırıyo bahsettiğiniz bu mu
Caniminikisi Mom7856 ahhhh sana sarılıp ağlamak istiyorum. İşin garibi benimki biberonuda almıyo sadece uyku arkadası var emzıklı o
Ikraberra Sema2525 Ama sağdıkça yine dolar tazikli gelir. İlk ay benim de çok tazikliydi bu yüzden çok tıkanıyordu bende elektrikli pompayla sağıyordum daha çok doluyordu göğsüm. 1 ay kontrolünde dr.a söyledim pompayla sağma elinle sağ demişti ve öyle yaptım gerçekten fışkırır tarzda gelmemeye başladı eskisi gibi dolmadı göğüslerim