Miniminikusum bugun 2.günümüz biz bayağı toparladık 🙏 ilk gün zordu sadece lokal anestezi ile oldu. Bence ağrı eşiği bebekten bebeğe değişiyor. Bizden önceki giren bebek hiç ağlamadı ama biz girdiğimizde bebeğimi susturamadım hiç bir şekilde. Siz güçlü olun sadece gerisi hallolur. Bu arada 4 ay 23 günlüğüz