Elcin1989 Merhaba, benim de 1,5 yaşında kızım var. Aylardır aynı sorunu yaşıyorum geceleri uyumuyor yani aslında uykuya güzel dalıyor sorun yok ama saat başı bazen 2 saatte bir kalkıyor aktif bir kalkma değil gözler kapalı şekilde ağlıyor ve gazı oluyor ayağıma alıyorum salla Allah salla gaz çıkarıp rahatlıyor sonra tekrar resmen karın ağrısı diyorum. Yediği besinlerden birine alerjisi olabileceğini düşündüm ben de ama net bir belirti olmayınca bilemedim. Acaba aynı sorun mu yaşadığımız sizce olabilir mi?