1 numaram 12 yaşında şimdi. İlk 5 ay hiç uyuduğunu hatırlamıyorum, eşimle gözler mosmor zombi gibi geziyorduk. 8 aydan itibaren bizim gibi sabaha kadar deliksiz uyur demişti doktoru, 3yıl 2aylık olana kadar her gece 3 saatte bir kalktık.😭 O günün sabahında eşimin de benim de gece kalkmadığımızı farkedince uçarak gitmiştik odasına, bir sorun mu oldu diye. Mışıl mışıl uyuyordu, o oldu. Hep beraber sabahlara kadar uyuduk çok şükür. (Hala çıtırtıya uyanır.)😂
2.numaram 8 yaşında. Zaten bünyemiz alıştıktı, çok zorlanmadık onda 😅
3 numaram 1,5 aylık. Keyfine göre 2 ila 3 saatte bir kalkıyor. Çok şükür hiç öyle doktorların dediği gibi alarm kurup, çocuk falan beslemedim. Kendinden alarmlı doğdu hepsi. 🤣 Öyle besledim, 5 saat 7 saat uyudular demenin hayalini bile kuramadım şahsen.