sadeturkvatandasi valla ben en başlarda her emzirmeden sonra veriyodum şimdi gazı biraz azaldığı için daha seyrek veriyorum bi zararını görmedim ben sıksık verdim 1 şişeyi 2 hafta gibi bi sürede bitirdik düşünün yani ne kadar sık verdiğimi :) ama hemen vazgeçmeyin 1 hafta kadar deneyin o zamana kadar faydası olmazsa başka kulanırsınız