Ahaha12 15. Günden sonra bebeğimde gaz sancısı ve çığlıklı ağlamalar başlamıştı. Doktora gittikten hemen sonra aldık ilk aydı sanırım. Ama her verişimde kusuyordu tekrardan. Tanıdık çocuk doktoru ve eczacı vardı her ikisi de biogai önerdi. Kullandık ve işe yaradı. Probiyotik olması bağırsakları için işe yarıyor. En son 4.aydan sonra kestik vermeyi. Bebeğinize arada masaj da yapın. Gaz çıkarmasına yardımcı olun. Bu da rahatlatıyor bebeği