Deletedmom54554 bende doktoru aradım hemen,sonra aile hekimini aradım ebeyi sakın mama verme emmiyo diye dediler yatarak emiyor dedim anca oda o şekil emdir düzelir atak geçiriyor muş yani genelde 3.aya yakın başlarmış büyüme atağı dediler allahım inşllah hemencecik geçer bu günler 🤦🏻♀️