Sevdaddeniz Çok teşekkür ederim ,gerçekten çok zor bir durum ağlıyorum bu sinirleniyorum kızıyorum duygularım karışıyor,korkuyorum acaba süt mü yetmiyor diyorum büyüme atağı 2 ay sendromu diyolar hep bende o şekilde geçici bir durum diye kendimi teselli ediyorum