LaraCroft Canım bizde 1 yıldır 2 numaralı model var ikeadan aldık. Ben çok memnunum, çünkü ilk model devrilir gibi gelmişti bana, keza yorumlar öyle diyor :) çadır yerinde durmuyor zaten, bazen fırtınaya tutuluyor, bazen saklambaç için şekilden şekile giriyor :)) toplayıp kaldırabiliyoruz kırışma bozulma olmadı. Ama bir yorumda terlettiği yazıyor,o doğru. Yazın içinde durmak zor özellikle sıcak evlerde. Ama genel olarak fiyat performans ürünü