Kbra41 rica ederim. sizi çok iyi anlıyorum biz de aynı şeyleri yaşadık elimizden gelen bir şey varsa da yapmıyorsak diye her yolu araştırdık. Sonuç yine size kalmış ama mutlaka doktorunuzun tavsiyelerine kulak verin. Naçizane benim tavsiyelerim ise hastanız su süreçte iştahı oldukça bol bol yesin mümkünse bir iki kilo alsın ya da vermemeye dikkat etsin çünkü kemoterapi sürecinde iştah kapandığı İçin kilo kayıpları olabiliyor. Bağışıklık çok önemli bol bol C vitamini ve Demir içeren besinler tüketsin. Siz de hasta vs olduğunuzda yanına gitmemeye dikkat edin. Son olarak etkisi kanıtlanmasa da anne sütünün içerisinde bir maddenin iyi geldiği söyleniyor o yüzden ben sağıp sütümden veriyordum babama. Mümkünse anne sütü de verebilirsiniz