qwrt1245 Kbra41 benim babam kemoterapi almadı hiç ısın tedavisinden sonra akıllı ilaca başlandı. 2-3 kürden sonra geçmeye başladı agrıları
qwrt1245 Kbra41 doktor istedi durumun şartlarına göre onlar kemoterapi mi uygun Işın mı onlar söylüyor. Yani benim babam için uygun olan sizin için uygun olmayabilir o yüzden mutlaka doktorunuzun tavsiyesine uyun. Biz gelişme gösterdik gerileme var kısmen de olsa inşallah sizde de iyileşme olur 🙏🏼
OzyB blue5 blue5 öncelikle çok geçmiş olsun.. bende kemoterapi ve radyoterapi aldım.. doktorumuz kendisi söylüyor ama ben nedense radyoterapide almak istemiştim bildiğim kadarıyla orada tekrardan kanser hücresi türemesine engelliyor diye biliyorum ama sizi de yanıltmak istemem. Radyoterapi de doktor size bir planlama yapıyor ve kanser hücresi plan yerlere ışın atılıyor 5 10 dk süren bir işlem en azından ben gittiğimde alanlar ve bende öyleydi. Bunda yaşadığım yan etki boynumdan aldığım için ben yemek yeme de güçlük yaşamıştım ekstra başka ağır bir yan etki hatırlamıyorum. Tekrardan çok geçmiş olsun tez zamanda şifalansın inşallah 🌺
OzyB blue5 yok bana böyle bir şey söylenmedi hiç. He şöyle ama yüzeysel deri de yanma olabilir demişlerdi onun içinde la Roche un nemlendirici kremini aldırmışlardı onu kullanıyordum ben çok şükür bir sıkıntım da olmadı.
gozdesh blue5 benim babamın akciğerinde çıktı daha sonra beyne sıçradı. Kemo + ışın (radyoterapi) alıyordu. Kayınvalidem de aynı şekilde ilerliyor. Işın da kanser olan bölgeye atış yapılıp yaralar yakılıyor. İstanbul’daysanız Çapa’ya gitmenizi öneririm.
blue5 gozdesh ikisine de geckis olsun. Öneriniz icin tesekkur ederim. Isin tedavisinde yanma oldu mu yuzeysel?
Kbra41 qwrt1245 İnşallah doktor şuan iyi güzel gidiyor dedi inşallah Rabbim bütün hastalara şifalar versin
Kbra41 qwrt1245 merhaba bişe sorabilirmiyim kemoterapi ye her girildigin kan tahlili yapiliyirmu acaba
antropologanne blue5 Rica ederim, Rabbim hepsine şifa versin. O günleri yaşarken hiç geçmeyecek gibi geliyor ama inanın hepsi geride kalıyor. Sizinkide bitip gidecek, anneciĝinizle kahkahalar atacaksınız inanın 💙
Coyness2020 Kbra41 hastalığının ismi amiloidoz multpmyelomun başka bir turuymus. Annem geç kalmış biz anlayamadık belirti vermiş ama bilemedik. Önce böbrekleri bitti şuan hem diyalize hem kemoterapi ye giriyor. Kemoterapi görme amacı hastalığı yavaşlatmak tedavisi yok dedi doktor
Kbra41 Coyness2020 Allah’ım inşallah iyi olur anneniz çok zor babam Uludağ da yattı sonra çıktı başka doktora gitti şuan sonuç bekliyoruz işte 2aydir sırt ve göğüs ağrısı vardı umarım biz geç kalmamişizdir 😟
Coyness2020 Kbra41 çapa da yirmi gün yattı herseyine baktılar öyle anlaşıldı bu hastalık olduğu. Tavsiye ederim oraya gitmenizi
Bgmbgmbgm blue5 yani almasında bir sakınca yok başından beri hangi doktor takibini yapıyorsa onu dinlemenizi tavsiye ederim.. babam kemoterapi alacağıma ışını tercih ederim diyor. Kemoterapi bütün kan değerlerini yaşam kalitesini yeme içme herşeyi bozuyor malesef..
qwrt1245 Kbra41 benim babam kemoterapi almıyor akıllı ilaç tedavisi görüyor. Kemoterapiyi bilmiyorum ama her akıllı ilaç uygulaması öncesi kan testi veriliyor
SonSerce qwrt1245 akıllı ilaç dediğiniz nasıl bir şey? Annem de kemoterapi öncesinde kan tahlilleri yaptırıyor doktoru her kür öncesinde istemişti. Ama akıllı ilaç vs bahsedilmedi. Nasıl bir şey acaba?