Yademmm24 canım hiç sıkma canını. Neden erken yapıp ebeveynleri strese sokarlar anlamıyorum. 29 günlükken yapıldı bizede aynısını söylediler. 3 aylık oldu yaptırdık şükürler olsun Bi şey çıkmadı. Başka Bi hastanede yaptırdık bu sefer. Radyoloji uzmanı ben asla 2 ayını doldurmamış bebeği ultrasona almam dedi. Çoğunlukla kalça gelişimi tamamlanmıyor anne baba strese sıkıntıya giriyor dedi. Erken daha sizin içinde. Sen elinle kontrol et 2 bacağı yan yana getir Aralarında uzunluk farkı var mı diye birde 2 bacağı yanlara aç açılıyor mu diye. 2. Veya 3. Ayda tekrar ultrason çektireceksiniz kalça için raporunuza yazmışlardır gerçi. Bende sizin gibi çok üzülmüştüm ağla ağla Bi hal olmuştum. Gönlünüzü ferah tutun. Hatta sağlık ocağında ki ebe de kızdı bu kadar erken çekilir mi diye. Yeni Dr a geçtik o da 3. Ay olsun daha kesin sonuç olsun dedi. 3. Ayda çektirdik