Kalça Çıkıklığı için kaçıncı ayda gittiniz ?
35 günlükken karın ultrasonu için gittik onu çekerlerken kalça ultrasonu da çekilmiş ve doktor tam oluşmadığını bacaklarının oturmadığını söyledi kime sorsam 2 aylıkken yaptırdığını söyledi siz kaçıncı ayda yaptırdınız çok mu erken benim ki? Aklımdan çıkmıyor çok üzüldüm