Peki kızlar sizin de bebislerde aşırı kusma problemi var mı beninm kızım her emzirmeden sonra en az üç kere kusuyor napcagmi şaşırdım… Bazen süt gibi bazen peynir kesiği gibi. Dktrads gittik gaviscon molitium verdi. Bunları kullanan var mı aranizda… Birde prebiyotik kullanıyoruz ek olarak forbiome die bir damla…. Cidden kusması beni bitiridn kaç kere üst değiştiriyoruz ve çok endişeleniyorum 🥺🥺