Kızlar 43 günlük bebegim için endişeleniyorum sebebi cokk gazlı ve kusan bir bebek sürekli doktorlardayiz bu ara.. bu zamanlarda bebekler nasıl oluyor ..yani şöyle keyifle kızımla başbaşa güzel vakit geciremiyoriz hep mızmız ağlamaklı kusmuklu gazlı… Diğer zamanlarda kucagimda uuyuklamali. Normalmi .. yani böyle oyincakti çıngıraklı hani bir aktiviteudi bişey yapamıyoruz. Bende bir problem mi var acaba diyorum.. sizlerin bebekleri nasil. Bu haftalarda bebekler nasıl oluyor normal mi??