Esrabayrakdar
[bilinmeyen] valla ilginç he bnm oğlumda 38+3de 3570 doğdu 1 aylıkken 4700dü 2 aylıkken 6355di 3 aylıkken 7400dü 4 aylıkken 8750 bna da her gittiğimde fazla dio hem aile hekimi hem hastane doktorumuz ama anne sütü alıo yapcak bişi yok nasılsa bi zararıda yok diolar hatta maşallah annesi demeyide ihmal etmiyolar
Ki emeklicek yürüyecek boy atcaklar o zamn gidioki kiloları canlı şahidim cok etrafımda Hiç moral bozmaya gerek yok bence canm
Duru
[bilinmeyen] benim kuzenim 3800 gr doğurdu, birinci ay muayenesinde bebek 5.300 gr olmuş. Özelde gittiği çocuk doktoru artık gece iki saatte bir uyandırmak için uğraşma eğer uyuyorsa bırak 4 saat 5 saat uyusun. Ama daha erken kalkar yada gün içerisinde kısa süre sonra emmek isterse, her istediğinde emzir demiş. Yenidoğanlar sarılık olmasın diye iki saatte bir uyandırılır. (Sarılık riski 1 ay). Sizin bebeğiniz artık 2 ay 10 günlük. Doktorun söyleme tarzı yanlış ama haksız değil. bunu söyleyen çok başarılı bir çocuk doktoru.
Fehimesaglar
Anne sütünden yarın öbürgün obez olmaz p bebek ne kadar faydalanırsa o kadar iyi her damlası önemli bende sık sık emziriyorum maşallah diycekleri yerde damızlık inek gibisin demişti sağlık ocağındaki ebe 🙄
Yeliz
[bilinmeyen] acil o hekimi değiştirin derim. 😡 kafayı yemiş! Anne sütüyle obez olmaz çocuklar merak etmeyin. Ben o dönemde yarım saatte biz emziriyordum. Pazartesi 6 aylık olucaz hala saat başı emziririm. İlk aylar bu kiloları alması süper. Zaten 4ncü ayda kendi emmeyi azaltacak. Dinlemeyin sakın doktoru her arandığında mızırdandığında emzirin. İlk ay 1600 aldık 2nci ay 1200 3ncü ay 1000 4 ay 600 5 ay 1000 6 ayda 450 aldık. Doktorumuz her seferinde taktir etti. Yaşında 3 e katlaması lazım doğum kilosunu biz 6ncı ayda katlatık 3 e. Bu moral bozacak bir durum değil anne sütüyle harika bir durum. 😍