Bitanesi
[bilinmeyen] benim bebegiminde kilosu iyi maşallah dr um mama kullansaydın mamayı kestirirdim dedi çok güzel besliyosun dedi sen emzrebildgin kadar emzir zaten çocuk büyüyünce yada memeyi bırakınca döker azaltma her ağladığında emzir canım emzirmenin ne zararı olcak
AslhanDivarc
[bilinmeyen] ben aile hekimiyle muhattap bile olmuyorum da cük doktorunuz yok mu belirli her ay gittiğiniz onu dikkate alın bence
gamzesez
[bilinmeyen] Bebeğim 43 günlük. gündüz her istediğinde veriyorum genelde 4 saati buluyor. gece ise uyandırmıyorum, 6-7 saate kadar uyuyor. kilo alımı da normal. bence kafaya takmayın. bebeğiniz ne zaman isterse emzirin. Acıkınca zaten sinyal verir. doymaz diye düşünmeyin.
Lovebaby
[bilinmeyen] valla kızım 2900 doğdu 37.haftada herkes küçücük zayıf bilmemne dedi, ama doğduğundan beri maşalah obur bir bebek 1,5 saatte 1 emiyor uzun değil 5 dk bazen 10 15 dk emiyor ama gaz sıkıntısı dışında bir zararı yok doktorum kilo alımından çok memnun hızlı kilo alıyor şimdi de ben Doğum yaptığımda minik küçücük diyenler ayy tombul olmuş buuu obez olmasın çok verme meme diyolar ☄️☄️☄️ 4 saatte 1 olur mu hiç çocuk ağlamaktan katılır🙄 6. Aydan sonra bunkadar hızlı kilo almıcak zaten şimdi ne alırsa kar hemde anne sütü ne zararı olsun😍
AslhanDivarc
[bilinmeyen] allah allah bende sağlık ocağına gittim de bi tek ebeyle konuşuyoruz onla muhattap oluyorum doktor falan görmüyor bizi
Obsesifk
[bilinmeyen] anne sütü obez yapmaz ki sen bebek istedikçe ver dinleme onu
tgc
[bilinmeyen] bnm kızım çok kiloluydu bacakları etten gözükmzdi kilosu önde gdyrdu doktor anne sutu alan cocugu kısıtlayamam demişti gören laf edyrdu 1 yasında yurumeye başladı zayıfladı yavrum o kdr kilo nasıl gtti anlamadım şimdi de aaa cok zayıflamıs ama dyrlar bu milleti anlamak zor
Tuba8406
[bilinmeyen] merhaba anne sütünden obez olmaz çocuklar emin olun buna bende emsin sürekli diye çabalıyorum o istemeden veriyorum ve devam edicem kim ne derse desin 😊 şöyle düşün yarın emeklemeye başladığında verecek kiloyu ya da yürümeye başladığında azcik hareketlensin zaten gider o kilolar 3. Aydan sonrada ilo alımı yavaşlayacak zaten bence takma düşünme bile
Tuba8406
[bilinmeyen] kesinlikle emzir diyete sokarsın gerekirse 😛 ama birdaha bugünlere dönüp emzirmezsin valla ben bunu bilir bunu söylerim şimdi banada dha kilo vermedin diyorlar vermem yiyorum çünkü 3 sene sonra diyet yapsam olur ama 3 sene sonra bebeğimi bu yaşta bulup emziremem emzir gitsin 😉
ErtugrulAnnesii
[bilinmeyen] o daha çok hareketlenicek aldığı kiloları deposu olsun hiç bişey yok kilosunda maşallah nasıl abartmış. 10 günlük bebek anneden 4 saat nasıl memesiz kalsın mantığa bak dinlememelisin ne zaman isterse ver ilerde lazım olcak hareketlenicek. Okul diyo bide te allahımm😬
ErtugrulAnnesii
2 ay 10 gnlük dicektim😊
Reyhan0066
[bilinmeyen] anne sutu obez yapmaz bir cocuk anne sutu aldigi halde obez oluyosa o bebegin hormonlarina bakilmasi lazim anne sutunun aldirdigi kilo saglikli kilodur canim benim sakin o salak doktoru dinleme mantigini calistir maasallah sutun de yariyo demekki cocuk ne zaman isterse o zaman ver ben anlamiyorum robotmu bunlar 4 saat sonrasina acikmaya programlansin ya sen kalbinin sesini dinle maasallah Allahim esirgesin bebegini de
Baharellezi
[bilinmeyen] anne sütü ile kilo alan bebekler daha sonra veriyorlar benim ortanca kızımda ayda 3 kilo aldığı olurdu doktorumuz mama ile bu kiloyu alsaydı diyet vericektim derdi hep şimdi ortaokula başladı hiçte kilolu değil ☺️
Ftmablmr
[bilinmeyen] ay takmayın boşverin aile hekimlerini uzman sanki onların hepsi pratisyen en son makaleyi ne zaman okudu en son ne zaman bilimsel deney yaptı acaba yada bilim kongresine katıldı 🙆🏻
Mehmetalp
[bilinmeyen] bebeğiniz boy ve kilo olarak ayrıca vki olarak neredeyse tüm kız aydaşlarından kilolu. Her 3 değerde de %97 persentil üstü. Bebeklerde % 3 ila % 97 persentil aralığı normal değerlerdir. Aile hekimi buna istinaden konuşmuştur büyük ihtimalle. Bebeğinizi uzman doktor kontrolüne götürmenizi tavsiye ederim.
Alminam
[bilinmeyen] Biz de 10 temmuz dogumluyuz doğum kilo-boy aynı kızımın 😂 biz de bir hafta önce 6500 geldik siz hiç takmayin bol bol emzirin gelişimi iyi
NurR
[bilinmeyen] mantıksız bence çocuk dört saate açlıktan ağlayınca vermıycekmiymişsin
Rtrl
[bilinmeyen] hiç moralini bozma ve mümkün olduğunca ona muayene olma bence.
'Anne sütünün diyeti olmaz' demişti doktorumuz.
Yarın birgün emeklemeye ve yürümeye başladığında zaten kilo vericek.
ilknurcelik
[bilinmeyen] o nasıl doktor??? 4 saat mi ölür çocuk açlıktan ki kilosu o kadar fazla değil ki benimki 2 aylık 7000 grdı. 3 aydan sonra kilo alımı yavaşlıyor hele diş çıkarırken zayıflıyorlar bile. Bence aile hekimi değiştir kesinlikle
Lilium
[bilinmeyen] benim oğlum 3 kilo doğup 2700e düşmüştü şuan kilosu sizin bebeğinizle aynı ve 6 temmuz doğum tarihi yani yaşları da aynı gibi ama sağlık ocağındaki doktor hanım size söylendiği gibi olumsuz bir yorum yapmadı tam tersi maşallah sütünüz yarıyor bebek çok güzel kilo almış devam dedi. Ben oğlum ne zaman acıkırsa o zaman besliyorum bazen tüm gece uyuduğu da oluyor bazen de sürekli emiyor. Sadece emme süresini uzun tutmuyorum ki kusmasın fazlayı diye. Mesela 12 dakika yetiyor