Bizde 8 ay 1 günlüğüz alttaki bi disimiz çıktı diğeri patlamak üzere çok sukur rahat geçti ama surekli kucakta ve dışarı gitmek istiyor ek gidamiz ne iyi ne kötü normal yalnız mama içmek istemiyor zorla veriyorum cogu kezde yaptığım gibi dokuyorum gece içiyor sadece hala emekleyemiyor şimdilik aklıma gelen bunlar gece uykumuz da iyi çok şükür zırt pirt uyanmaz mama içmek için iki defa uyanir onu da ben uyandırırim yoksa sabahs kadar uyur sabah ta sekiz dokuz gibi uyanır gündüz de iki defa uyur kisa kısa