Ebruonur çok fazla karnı agrıyordu gaz sancısı çekıyordu egzamalarımz vardı ve kakamız yeşildi, çocuk doktoru gastroenterolojı doktoruna ve immunolojı ve alerjı bölümüne Şevki’ni açtı devlette , özeldede alerjı kan testı yaptırmstm ama çıkmamıstı ve çocuk doktorunada özele götryodum gaz sancısıdır dıyorlardı egzamasınada ilaç verip oluyordu , nyse gastoenterolojı doktruna resımlerı gösterim baya konuştuk çoklu besin alerjisinden şüphelendi sıkı diyet verdı normal laktozlu mamayı bıraktırdı şuan daha iyiydı ama dün makarna yedim o yada sakatat yedim kuzu o dokundu çocuğa yine agrısı tuttu pişik eşliğinde