yaseanne1 Sadece anne sütü alıyorsa normal, mama takviye ediyorsanız yavaş yavaş kesebilirsiniz benim bildiğim anne sütüyle ne kadar kilo alıyorsa alsın. Ben yatmadan önce 90cc veriyordum günde bir sefer doktorumuz bize bıraktırmıştı o mamayı da.
BabyAsiia yaseanne1 canı isterse mama canı isterse meme alıyor. Bi bakmışım meme istiyor bir bakmışım çığlık kıyamet itiyor
buzlulimonata BabyAsiia sanirim yukarda yazan kismi anlamadiginizi düsünüyorum. 25-75 arasi normal gelisim yukarisi ileri gelisim düsünün. 0-25 arasi biraz daha geri kalmis bir bebek oldugunu gösterir☺️
Bebegimm1 BabyAsiia gayet normal benm bebegim 2 aylikken sizinkinden fazlaydı doktor gayet iyi demisti boyuda uzundu kafasıda buyuk iri bebek normal bulmustu gelisimini
Doctorr BabyAsiia gelişimi ilerden gidiyor boyda 99 persentil kilo 99 üzeri. Şu şekilde mamayı azaltın biraz. Şuan günlük toplam 700 cc alsa yeterli gelir ona göre planlayın
Bebegimm1 BabyAsiia evet veriyordum 7.aya kadar anne sutu ve mama verdim sonra sutum azaldı.4050 dogmustu yapı olarak da iri ne yese yarıyor iştahlı bir bebek eşim de iri yapılı ona cekmis o yuzden doktor normal bulmuştu tabi siz doktorunuza danisin tekrar onlar bizden daha çok bilgili bu konuda 😊