BabyAsiia Merhaba, kızım 2 aylık. 61 cm 6.750 kg. Bana fazla kilo almış gibi geldi. Hemsireyede pek soramadım cins biriydi doğru düzgün ilgilenmedi. Her şey tam mi yoksa ayına boyuna göre kilosu fazla mı?
sadeturkvatandasi BabyAsiia hay maşallah yeğenim 4 aylık 7 kg ve bize çok tombiş geliyor 2 aylık bebekte o kilo nasıl duruyor merak ettim :) bence fazla ama yapacağınız bir şey yok zaten atak dönemi diş dönemi falan derken veriyorlar. Nasıl besliyorsunuz bebeğinizi bize de anlatın :)
1Mother1Boy BabyAsiia Ortalamanın biraz üstünde sorun olmaz canım Bizim de öyleydi şuan 21 aylık kilo alımı durdu. Cok harketli dişleri çıkıyor yemek yemiyor meeak etme sorun yaşamazsın
BabyAsiia 151120 cikileyta_yemeliyim 3500 kilo doğdu normal o zaman di mi? Kusura bakmayın bilgim yok fazla kilo aldı obeziteyle uğraşır mi ilerde diye endiselendim
Zlm BabyAsiia 3500 doğruysa iki ayda 1 kilo almış olsa 5500 olması lazımdı sanırım biraz fazla almış ama bence ilerde hareketlendikce verir
BihterZiyagil BabyAsiia sadece anne sütü alıyorsa obez olmaz ama mama alıyorsa azaltmanız hatta kesmeniz gerekebilir.
cikileyta_yemeliyim BabyAsiia zaten 4 aydan sonra bebeklerin dikkati emmeden ayrılacak ve kilo alımı yavaşlayacak. Bir de yürümeye başlayacaklar o zaman da kilo kaybı yaşanacak. Bana kalırsa şu an için endişelenmeye gerek yok. Bir de babası ve siz iriyseniz çocuğun da ip gibi olmasını beklemek hata olur.
151120 Biraz fazla ama çok değil bence o eğri internette var ordan takip edebilirsin canım ama ger bebek farklı bende kızımın yememesinden şikayetçiyim daha doğrusu yiyor ama kilo almıyor 11 aylık su an 8 kg mesela
BabyAsiia sadeturkvatandasi hem meme hem mama yiyor. Kilo alımı böyle devam ederse iyi olmaz diye düşünüyorum sağlık problemlerine yol açabilir. Doktoru izinli gorunemedik birde
buzlulimonata BabyAsiia sanirim yukarda yazan kismi anlamadiginizi düsünüyorum. 25-75 arasi normal gelisim yukarisi ileri gelisim düsünün. 0-25 arasi biraz daha geri kalmis bir bebek oldugunu gösterir☺️
Woody BabyAsiia ilk aylarda her ay çocuk doktoruna gitmek lazım İhmal etmeyin Sağlık ocağı ile sınırlı kalmayın