Defnelinaa Gkcerhan özel asi mi bu kizim 9.5 aylık bu ay aile hekimi aramadı aşımız yok diye biliyordum ben ondan soruyorum
Gkcerhan Defnelinaa hayır özel aşı değil 1 yaş kızamık aşısına ek doz koymuşlar dokuzuncu aya, göçmenler çok olduğu için kızamık vakaları artmış. Zorunlu aşı değil ama isteğe bağlıymış.
Gkcerhan UraSsmom bizimde damla değişikliği oldu ama bebegım kabız oldu :( o yüzden önceki damlaya geri döndük
ayazasaf Gkcerhan kilo başı 1 damladır. Eğer yeterli gelmiyprsa farklı bir ilaca geçmenizi önermeli ki bizde öyle oldu ferifer 40 diye daha kapsamlı bir ilaca geçirdi bizi doktorumuz onunla düzeldi