Merhaba anneler, oğlum 9 bucuk aylık 11 kilo. Geçen ay kan tahlili vermiştik demiri düşük çıkmıştı damlayı az kullanmışız ocen kullanıyorduk, Damla sayısını az kullanmışız. Damla sayısını artırdık 10 damla veriyordum. Geçen aydan bu aya hiç artış olmamış kan değerinde artış olmamış. Bugün devlet hastanesine götürdük kendi doktorumuz izinliymiş başka bir doktor baktı kan değerinde artış olmamış 11 kg Çocuğa on damla az ne fark edecek 20 damla verin günlük demiş eşime. Ben güvenemedim tereddüte düştüm birde size sormak istedim