Egedesade öyle bende nasıl düştüğünü görmek için koydum yürütece arkamı döndüm oan tekrar düştü malesef yine göremedim ama bence yürüteç çok ama çok güzel biley bebek yürümeyi öğrenmeden özgürce dolaşabiliyor ve çok mutlu oluyor yürüteç içinde çok kalınca zararlı olabilir katılıyorum ama dikkatli kullanılırsa günde yarım saat 1 saati geçmiyecek şekilde kullanılırsa gayetde hiçbir zararı yok normalde düşmesi çok zor ama benim oğlum çok yaramaz 😅 yürüteç onu bu kadar aktif bi bebek haline getirdi haraketsiz bi yaşam bana göre çok daha zararlı ama ben içinden düşmeyi öğrendiği için yürütecini kaldırıyorum yaniı