Benim oğlumuda ilk eşim uyuya kalıp koltukdan düşürdü tabi ilk düşmesi oldupu için bizim yüreğimiz ağızımıza geldi hastaneye götürdük çok kötüde düşmemişti ama ilk defa düşünce tabi biraz bizim paniklememize gelip hemen doktora götürdük ağlamakdan felak olmuştum ama hastanede tamografi çektiler kafasına bişey çıkmadı çok şükür ama orda yediği radyosyon çok daha zarar verdiğini düşündün sonrasında böyle şeylerde ilk evde takip etmek gerekiyor 2 saatde bir uyandırılması normalin dışında aski bir durum olursa hastaneye gidilmeli bu olaydan yaklaşık 3 hafta sonra bende yatak odasındaki yatakdan düşürdüm yani ben uyuya kaldım bebekde düştü kafasının üzerine düştü ama büyük ihtimalle çünkü kafası kartolanın dibindeydi çok kötü oldum inanın kendimi halen aklıma geldikçe suçluyorum ama hastaneye götürmedim bu sefer daha kötü düşmesine rağmen takip ettim çok şükür bişey olmadı bugun iki kere kendini yürüteçden düşürdü hatta nasıl beceriyor anlamadım ama hafif düşüyor kafasını bile çok hafif çarpıyor artık o ilk düştüğü gibi panik yapmıyorum ne kadar üzülsek de zamanla alışıyoruz böyle şeylere demekki 👍