elcn4139 ben ilk doğduğunda 18 gun yaptıramamıstım. bebegimin göbek bağı enfeksiyon kapmıstı, surekli iltihap akıyordu ve kapanmadı doktor iyileşene kadar yaptırmayın dedi ama seninkinde oyle bir durum yokmuş canım bebeğine eziyet etme en azından haftada bikere yaptır 🙂