elcn4139 Cindy_35 yazin bende hep yikadım ama.havalar sogudu korkuyorum zaten tekte yikayamiyorum esimi bekliyorum ozmanda hava dahada soguyor
Beren-2020 elcn4139 aksam yıkayın klimayı açın. Hem disari cikmazsiniz hastada olmaz. Bende banyo yaptrdgmda çıkmam tabiki de dışarı
Derya-Anne elcn4139 bebeğin kaç aylık canım korkuyorum tek yıkayamıyorum demissin ya onun için sordum
Deletedmom99886 elcn4139 Yani siliyorum diyorsunuzda kırklı çocuk değil ki siz de silinin 10 gün rahat edecek misiniz acaba. çocuk bi rahat rahat uyusun
htceee98 elcn4139 her gün akşam rahat uyuması için yıkıyorum hem rahatlıyor hemde güzel uyuyor..10 gün çok fazla bana göre
tineanigra elcn4139 4 aylık ikizlerim soğuk bir yerde yaşıyorum evim hiç güneş almıyor ama ona rağmen 3 günü geçirmedim hiç ısıtıcı aldım açıyorum evi ısıtıyorum yıkıyorum. Yıkadığım gün de dışarı çıkmıyorum oturuyorum evimde
Buse60 elcn4139 sence 10 gün az bı süremi yazık o çocuğa canınız sıkılıp bı yere gitmeyi düşünene kadar çocuğunuzu yikasaniz nasıl olur acaba siz 10 gün yikanmayin neler olur
elcn4139 1anne1bebek_ tek basima yikayamiyorim esimi bekliyorum aksam ustu hava dahada soguyor . ki buyuk insanla bebek banyosu asla ayni degildir hanfendi tek tek sebebini aciklayamiycam size. ama sicak sulu pamukla hep sildim heryerini bakimlarini yapiyorum zaten bi banyodan korktugum icin yikamadim üsur hasta olur diye. sakin olun lutfeb cocugu çamurun içine atmadim .her anne bebrginin bakimini temizligini dusunur.
Gizem_ar elcn4139 o zaman niye soruyorsunuz buraya vicdan rahatlatmaya mı? Emin olun kimse 10 gün yıkamamazlık yapmıyodur. Akşam uykusuna yıkayıp yatırın ben öyle yapıyorum benim de evim merkezi ısıtma petekler yanmıyor. Vücudu dinlenir banyo yapınca bebeğin yıkanan bebek rahat uyur hızlı büyür güzel uyuduğu için. Kendinizden pay biçin bizim nası yıkanmamız gerekiyorsa rahatlamak için onlarında en az bizim kadar ihtiyacı var !
tekboynuzluat elcn4139 gezme canım sende yıka bebeğini evde otur yazık değil mi bebeğe. Biz bile 3. Günde kaşınmaya başlıyoruz. 10 gün çooook uzun bi süre
Derya-Anne elcn4139 küçük bi bebek için 10 gün uzun bi süre canım biz bile duramıyoruz 10 gün ne kadar silsende yıkamak gibi olmaz mesela bugün bizimde verem aşımız vardı dün akşam yemekten önce oğlumu yıkadık yemekten sonrada kızımı yıkadık genellikle çocukları hava soğukken 3 günde bir yıkıyorum ben ama hava sıcak olduğunda yazın hergün bıcı bıcı yaparız biz
BARTUMOM elcn4139 benim oğlum 29 aralıkta doğdu çokta soğuktu buna rağmen her gün yıkadım evde dogalgaz yanıyorsa yada ısıtıcı varsa korkmayın şuan 9 aylık aynı şekilde devam
Selin0404 elcn4139 yazın gunde ıkı kere yıkıyorduk sımdı bır gun durup bır gun yıkıyoruz kuvetımız oturmalı babası kendı banyo yaparken kucagına alıyor ben su tutuyorum o da yıkıyor cok pratık oluyor bızım ıcın ev sıcaklıgımız 24-25 derece zaten ekstra banyonun petegını acıyorum
DenizSerap 10 gün çok çok uzun bir süre🤦♀️ max 3-4 gün . klimayı açın önceden yok mu küveti? Kovası. gerekirse odanın içinde yıkayın halınızı kaldırıp nedir yani. Filenin üstüne koyunca tepesinden bi su dökünce bitti gitti zaten. Çocuk rahatlar rahatça uyur.
Mucizem_0809 elcn4139 kız ben 3 gün yıkamadım çocuk gelip sırtını karnını kaşıtmaya başladı 😂 şuan dışarı çok soğuk doldurdum küvetine sıcak suyu biraz oynadı duruladım çıkardım giydirdim 2 kat bişeycik olmaz yıka çocuğu
Zehramine @elcn4139 istediğin kadar sil yıkamak gibi olamaz asla. 10 gün çok uzun kirlenmiştir iyice. Soğuk havada da yıkanmalı sıcakta da. Evin içinde yıkıyoruz sonuçta. Sen 10 gün nasıl duş yapmadan duramazsan bebeğin de duramaz. Çocuk yıkanmadığı için de huzursuzlanır hatta. Sık yıkıyorum ben doğduğunda bir gün durup bir gün yıkıyordum sonra iki gün dur bir gün yıka da yaptım duruma göre değişiyor yani.