Alptugmomy Ben kışın kendim bile pikeyle yatıyorum.😃 2.5 tog çok fazla pişmek ne kelime kızartma olur çocuk valla.Uyku tulumunu bazen giydirmiyorum ince penye eşorfman giydirince onda bile deliriyor terliyor.Üstüne asla bir şey örtemem.Senin evin benim ev ısısı gibi çok da soğuk olmuyorsa 0.5 tog ideal canım.