Kızlar evim şuan doğalgaz yakmadan 23.5-24 arası yani çok soğuk bi evim yok keza doğalgaz yakıncada bu ısılarda yada 25 derece vs. sabitliyoruz evin ısısını .. sorum şu ki lcw nin 0.5 tog uyku tulumu nasıl ? Bizim ev fazla soğuk olmadığı için idealmi yani idare eder mi dersiniz ? İlla bi uyku tulumu almam gerekiyor çünkü oğlum (14 aylık) üstüne hiç bişey örttürmuyor gece açık oluyor üstü oda içime sinmiyor haliyle 🤷🏻♀️ ne dersiniz ? Diğer markalarda da uygun toglar var evet ama fiyat olarak fazla olmasını da istemiyorum şimdilik çünkü tayinciyiz seneye hangi ilde ve ev ısısı ne olur bilemiyorum 🤷🏻♀️ şöyle bu ısılar için ideal,uygun fiyatlı,terletmeyen uyku tulumu önerilerinizi alırım 🌼