Aaeess bence bu kilo meselesinde sezeryan ve normal doğum yapanlar olarak ayrılmalı çünkü sezeryanda sezeryan gobegi dedikleri kalıyormuş ama normal doğumda doğum sonrası çoğu anne eski haline dönüyor zaten. Mesela 23 günlük benişim var doğum öncesi fizik olarak asla gobegi olmayan biriydim hep basenlerim vardır. Doğum sonrası suan minikte olsa göbeğim kaldı sanki hiç gitmeyecek gibi Alt tarafta duruyor