minmin-hanim Gürültülü kaka sadece alerjik bebekte mi olur, diğer bebekler sessiz mi yapıyor? Alerji mi değil mi çözemiyorum.
Zlm minmin-hanim gurkutuden kastınız ne bilmiyorum ama benim kızımda bazen kaka yaparken cırk tarzında ses cikiyo gerçi artık katimsi yapiyo ses cikmiyo ama önceden çıkardı
Pamukprenss minmin-hanim benim bebeğimde böyle . Hemde çok ses çıkıyor güldür güldür. Aceba herkesin bebişi mi böyle merak ettim. Ama bizimki cıvık yapıyor katı sert değil o zamanlar sesi çıkıyor
minmin-hanim Zlm Katıya geçince ses çıkmıyor mu artık, sadece ilk aylar mı ses çıkıyor? Katıya ne zaman geçiyor?
ceyhunun_annesi Tombikdonerartikcokpahali ya herhangi bi şeye alerjisi var mı benimkide çok gürültülü yapiyo 2 kere de kakadan kan geldi pazartesi hastaneye randevu alabildim ama sanada soruveriyim tombikim🧡
Zlm minmin-hanim ben 4 aylık geçmiştim ama kakası 5. Ayda katımsi oldu ondan beri ses cikmiyo artık sadece ikinmasindan anlıyorum kaka yaptigini
escmrk Pamukprenss kızımda gazlı bi bebek daha sessiz yaptığını görmedim kakasını, her seferinde kahkaha atıyorum o ıkınması osurması o kadar güzel geliyor ki 😂
Tombikdonerartikcokpahali minmin-hanim Ama gazlı , alerjik bir bebek değil 🤨 Mesela dün eşimi bile uyandırdı yaparken çıkarttığı ses 😁 Bazen bizimki de cıvık 🤨
Caniskom Clouds minmin-hanim benim de bir aylık bebeğim gürültülü yapıyor. Gaz mı çıkartıyor kakasını mı yapıyor hatta emin olamıyorum. Kendisi maalesef gazlı bir bebek. Nedense normal olduğunu düşünüp hiç doktora sormamıştım,ay kontrolünde danışacağım