YigtnAnnesi manavlar kabak temızlıyorlar dılım dılım satıyorlar buyuk manavlarda olabılır ya da kabak alıp ıcındekını o sekıl kullanacaksınız fazlasını ds bebıse corba yaparsınız kendınıze tatlı falan🤗 ya da aktarlara sorun belkı vardır orada nette de vardır dıye dusunuyrm. Annemın yegenı kendısıyle yaşıt coxuklarmıs ona yapmıslar bi seferde kurtulmus. O yuzden tam hatırlayamıyor yagı ama kabagın çiğ kullanıldıgından emin. Abimin eşi(çok yaşlı) ile konusursam ona sorarım dedı, tabı hatırlarsa. Oyle bır durum olursa yazarım. Yağ sanırım ishal yapması ıcın kullanılıyormuş olmazsa kabak cekırfegı yagı alıp beraber kullanın benımkı tahmın tabı önce kabakla deneyın bi isterseniz